zaterdag 5 september 2009

Ik snap waarom ze hier veel pubs hebben...

In Engeland begint de zomer 1,5 maand later en begint de hersft 1,5 maand eerder. I.i.g. in het noorden van Engeland. Voeg daar een immense hoeveelheid regen aan toe, slechte isolatie van het gemiddelde huis en 10-14 graden buiten... en eigenlijk ook binnen.
Gekgenoeg warmt het huis in de zomer bij 25 graden niet echt op, maar koelt het wel af in de hersft winter. Ik kon ooit wel een potje breken met natuurkunde, maar....

Tja, enige toevluchtsoord is de pub. Als ik, woon niet eens in het centrum, 100m loop kan ik uit 4 pubs kiezen.

(... voor mezelf beginnen in de isolatie is ook niet echt mijn ding)

Toevoeging aan de eis om voor mezelf te beginnen:
- Geen eigen winkel of horeca. Past niet bij mij en is moeilijker mee te nemen naar Nederland mochten we weer terug gaan.

2 opmerkingen:

  1. Kan je niet zelf gaan brouwen? ;-) Fran weet toch al hoe het moet....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, uhm ja is ook een optie. Maar als je het commercieel gaat verkopen, dan moet vast al aan allerlei duren regels voldoen. Het is namelijk voedsel. Dan nog is bier niet echt het 3D creatieve product wat ik zoek.

    BeantwoordenVerwijderen